حراج بادی اسپینر تا 50% با پرفروشترینهای زمستانی
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۶۳۶
حراج پایان فصل بادی اسپینر با تخفیف تا 50 درصد برای همه کالاها، بهترین فرصت برای ساختن یک استایل زمستانی زنانه یا مردانه است. از کاپشن تا سویشرت از بافت تا بوت و نیم بوت و هر لباسی را میتوانید از اول بهمن با بهترین تخفیفها بخرید.
برند بادی اسپینر امسال در کالکشن زمستانی خود مجموعه کاملی از انتخابها را برای هر استایلی دارد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در این حراج پایان فصل میتوانید همه کالاهای بادی اسپینر را از تا 50 درصد با تخفیف خریداری کنید. کاملترین مجموعه انتخابها در فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر در سایت این برند در دسترس شما است تا خریدی آسان و امن و سریعتر داشته باشید. از هر نقطهای در ایران میتوانید با یک کلیک وارد فروشگاه آنلاین بادی اسپینر شوید و بدون محدودیت هر کالایی را انتخاب کنید تا در کمترین زمان برایتان ارسال شود.
انواع کاپشن زنانه و مردانه، بافت و ژاکت، سویشرت و هودی، بارانی و پالتوی زنانه و کت چرم و پشمی مردانه بخشی از انتخابهایی هستند که در این حراج پایان فصل میتوانید داشته باشید.
خرید آنلاین از حراج پایان فصل بادی اسپینر
بادی اسپینر در راستای حفظ سلامتی مشتریان خود و رعایت موازین بهداشتی در این روزها، خرید آنلاین از وبسایت بادی اسپینر را امکانپذیر کرده است. این فروشگاه اینترنتی نه تنها مجموعهای کاملتر از انتخابها را در اختیار مشتریان قرار میدهد بلکه با تضمین کیفیت کالا، امکان بازگشت و تعویض و پرداخت آنلاین، تجربه یک خرید مطمئن را ممکن میسازد.
در فروشگاه آنلاین بادی اسپینر، میتوانید تنها با چند کلیک هر کالایی را انتخاب کنید، آن را در سبد خریدتان بگذارید و با وارد کردن آدرس و اطلاعات تماس، سفارش خود را طی چند روز در محل تحویل بگیرید؛ این یعنی در روزهایی که کرونا شما را تهدید میکند با کمترین خطر از یکی از بهترین حراجهای فصلی بادی اسپینر خرید کردهاید!
مزیت خرید از فروشگاه آنلاین بادی اسپینر، تنها به امنیت آن محدود نمیشود. در سایت بادی اسپینر شما میتوانید مجموعه بیشتری از کالاها را ببینید و انتخاب کنید. مثلا در بخش لباس مردانه شما امکان انتخاب کاپشن و کت زمستانی و چهار فصل را دارید، میتوانید بیش از 200 انتخاب از انواع پیراهنهای مردانه بادی اسپینر داشته باشید، تی شرتهای ساده و طرحدار مردانه بادی اسپینر که از پرفروشترینهای این برند در هر فصلی هستند را ببینید یا هر مدل شلوار جین و کتان مردانهای را که خواستید در هر سایزی انتخاب کنید. علاوه بر آن انواع اکسسوری و کلاه زمستانی در کنار کتانی و بوت و نیم بوت زمستانی مردانه نیز در وبسایت بادی اسپینر در اختیار شما است.
در بخش انواع لباس زنانه بادی اسپینر، شما امکان انتخاب شومیز و بلوزهایی را دارید که نه تنها در زمستان از پرطرفدارترینها بودند بلکه در تابستان هم از کاربردیتری لباسها برای هر استایلی به شمار میرفتند. در مجموعه زنانه بادی اسپینر، انواع کاپشن بلند و کوتاه زنانه، بارانیهای شیک ساده یا مجلسی، بافت و ژاکتهای مناسب برای استایلهای زنانه و دخترانه و انواع سویشرت و هودی زنانه را میتوانید ببینید و کمد لباسهای زمستانیتان را کامل کنید.
تخفیف از تا 50 درصدی بادی اسپینر این امکان را به شما میدهد که با لباسهای چهارفصل و همیشه کاربرد،ی کمدتان را هم به روز کنید، مانند انواع بلوز و شومیز ساده یا مجلسی، انواع تی شرت ساده و یا طرحدار زنانه، انواع شلوار جین جذب، راسته یا مام استایل و مدلهای متنوع شال زنانه.
اگر دنبال انتخابهای جدیدی در مجموعه زنانه بادی اسپینر هستید، در وبسایت بادی اسپینر میتوانید مدلهای متنوعی از گوشواره و انگشتر و زیورآلات را هم پیدا کنید که در عین مدرن بودن، استایل شما را ارتقاء میدهند.
کدام کالاها را از کالکشن زمستانی بادی اسپینر انتخاب کنید؟
اگر میخواهید سر فرصت یک استایل کامل بسازید یا کالاهایی را انتخاب کنید که در چند پاییز و زمستان همراه شما باشند، پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت و پیش از تمام شدن حراج پایان فصل بادی اسپینر وارد فروشگاه اینترنتی این برند شوید و طبق راهنمای زیر خرید کنید.
بارانی، کاپشن و کت بادی اسپینر:
این کالاهای بادی اسپینر به صورتی طراحی شدهاند که هر کدام برای موقعیت و آب و هوایی خاص در پاییز و زمستان مناسب باشند. کتها چرم مردانه بادی اسپینر بهترین انتخابها برای روزهای سرد پاییزی یا اوایل بهار که هوا کمی خنک است، هستند. از طرف دیگر کاپشنهای بادی اسپینر با ضخامت مناسب و لایه میانی عایق هوا، برای روزهای سرد زمستانی میتوانند کاربردیترین لباس کمدتان باشند.
اگر به دنبال یک لباس مناسب برای استایل شیک و مرتب زمستانی هستید، پیشنهاد ما بارانیهای زمستانی زنانه است که با جزییات خاص و برشهای مدرنشان استایل شما را جذابتر نشان میدهند.
سویشرت، بافت و هودی بادی اسپینر:
اگر در انتخاب رنگ ترجیح میدهید دستتان باز باشد یا به دنبال رنگهای خاصی هستید، مجموعه بافت و ژاکتهای بادی اسپینر در کنار سویشرت و هودیها چه در بخش زنانه و چه مردانه، دستی پر از رنگها و طرحها را برایتان دارد.
لباسهای بافتنی ساده بادی اسپینر همیشه از پرفروشهای مجموعه پاییز و زمستان هستند. میتوانید چند رنگ بافت را در کمدتان داشته باشید و به استایلهایتان تنوع دهید.
سویشرت و هودیهای بادی اسپینر هم نه تنها گرم و راحتند بلکه مدلها و طراحهای چاپی خاصی دارند که برای یک استایل مدرن زمستانی بهتریناند.
پیراهنهای پشمی زنانه و مردانه:
اگر به استایلهای چهارخانه زمستانی علاقهمندید، در بخش پیراهنهای پشمی مردانه و شومیزهای بلند زنانه انتخابهای متنوعی میتوانید داشته باشید. شومیزهای پشمی چهارخانه زنانه به این دلیل که قد بلندی دارند قابل استفاده به جای مانتو هستند.
بوت و نیم بوت بادی اسپینر:
برای کامل کردن یک استایل زمستانی شیک شما حتما به یک جفت بوت یا نیم بوت زنانه و مردانه نیاز دارید. پس حتما سری به این مجموععه بزنید.
لینک کوتاه: asriran.com/003DE0منبع: عصر ایران
کلیدواژه: بادی اسپینر بادی اسپینر حراج پایان فصل سویشرت و هودی داشته باشید انتخاب کنید انتخاب ها نیم بوت لباس ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
در نظام تجلیات میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوتهای بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابشها در حوزه خاصی پیدا میشود و به طور کلی نمیتوان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد. - اخبار فرهنگی -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از اصلیترین موضوعات زنان در حوزه تحقیقات بنیادین، مقایسه میان ارزش جنسیت زنانه و مردانه است. به این دلیل که برخی از راهبردها در حوزههای کاربردی و توسعهای مبتنی بر تبیین مبانی زیرساختی است. بر این اساس لازم است از منظره عرفانی و قرآنی به ارتباط میان جنسیت و رشد معنوی پرداخته شود و مسائل بنیادین جنس برتر یا فروتر بودن زن یا مرد و همچنین چرایی آن مورد تحلیل قرار بگیرد.
خبرگزاری تسنیم طی یادداشتی از مهدیه مستقیمی، استاد دانشگاه، به بررسی آثار جنسیت زنانه بر رشد معنوی و عرفانی پرداخته است.
رابطه جنسیت و معنویت
زمانی که عرفان دینی در استخدام قرآن کریم درآید، طبیعتاً عرفان از توحید قرآنی نشأت میگیرد. بر این اساس، نظرات عارفان و مفسران قرآن درباره این موضوع تفاوت زیادی با هم ندارد.
تحلیل جنسیتی در رابطه با ارزشمندی معنوی و جنسیت در نظام تجلیات و مظهریت زنان نشان دادن خاستگاه تفاوتهای تکوینی زن و مرد در زمینه جسم و روح و روحیات آنها درباره مقایسه ارزشمندی این دو جنس هم مطالبی را ارائه میدهد و بررسی سرنخهای ظریف در موضوع جنسیتی از منظر عرفان مانند ساحت تناکح اسمائی، ساحت عشق عرفانی و مباحث مربوط به شعور عمومی و سیر حبی عالم وجود و نیز مراتب صدوری کتاب هستی، میتواند افقهای روشن و گستردهای را در تحلیل رابطه جنسیت و معنویت در اختیار جستجوگران قرار دهد. بررسی و تحقیق در میان آیات قرآن ما را به امکان رشد برابر معنوی مردان و زنان میرساند.
نقش روحیات زنانه بر میزان گرایش به معنویتتحلیل رابطه جنسیت زنانه و رشد عرفانی
تعداد زیادی از عارفان این عقیده را دارند که حقیقت ذاتی مردان و زنان یک چیز است و تفاوتها میان آنها به دلیل قالب و مسائلی خارج از حقیقت وجود است. بر اساس این نظر، رشد معنوی زنان و مردان برخاسته از حقیقت وجود آنهاست که همان ذات و ذاتیات آن دو محسوب میشود.
با این تعبیر، جنسیت زنانه مانع از رشد دینی و ارتقای فکری و اعتقادی زنان نخواهد شد و زنان در این زمینه همپای مردان میتوانند افقهای بلند و روشن معنویت را فتح کنند. چهبسا زنانی یافت میشوند که از رشد دینی به مراتب بسیار بالاتری از بسیاری مردان رسیدند به طوری که مردان یا شاگرد چنین زنان معنوی شدهاند و یا حتی از منظر فکری و استعداد توان نشستن در زمره شاگردان چنین زنانی را هم نداشتهاند.
رشد معنوی هر انسانی فارغ از جنسیت او به حقیقت وجود انسانی و به روح ناطقه قدسیه او مربوط میشود و کثرات خارجیه همگی به منزله تعیناتی به حساب میآیند که بیرون از حقیقت روح انسان قرار دارند. باید دانست تعینات نوعی امور مجازی هستند که در سنجش حقایق ورود چندانی ندارند.
مصباح الانس که یکی از کتابهای مرجع در زمینه عرفان محسوب میشود، در تعریف تعین عنوان میکند: جز یک وجود چیزی در عالم خارج وجود ندارد و کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی است که آن را با واژههایی مانند تعین، اتصاف، نسبت یا ظهور تعبیر کردهاند. (ابن فناری 1363 ص 45)
این نوع تعبیر را با مثالی میتوان مشخص کرد که حقیقت آبی که در ظرفی به شکل دایره یا مربع میریزند یکی است و آنچه که موجب میشود تفاوتهایی به وجود بیاید، قالب ظرفیتی و تعینات صوری و شکل ظاهری ظرفهای آب است و این ظواهر موجب تغییر فرمول شیمیایی در آب نمیشود. در هر حال میتوان عنوان کرد کثرات تعین یافتن و ظهور یک هستی هستند که آن را با کلماتی مانند تعین، اتصاف، نسبت، مظهر یا ظهور تعبیر کردهاند.
تعبیر عینیت حقیقت زن و مرد در بیان عارفان حتی به این نکته اشاره دارد که این نوع نیست که آبی که در ظرف جنسیت مردانه ریخته میشود، آبی باشد که مانند باران از آسمان نازل شده ولی آبی که در ظرف جنسیت زنانه ریخته میشود آبی است که از اعماق زمین استخراج شده باشد. بلکه حقیقت زن و مرد به مثابه آب بارانی است که در دو ظرف متعین ریخته میشود و با تعینات ظرف، شکل خاصی به خود میگیرد.
مثال دیگر درباره مفهوم تعین را میتوان به دریای موجداری تعبیر کرد که موجها کلیت، جزئیت و بزرگی و کوچکی دارند و این ویژگیها همان تعینات موج دریا محسوب میشود.
سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!جنسیت زنانه در نظام تجلیات
طبق قاعده تجلیات عرفانی، وجود مرد و زن و تفاوتهای تکمیلی بین آن دو ریشه در تفاوت تجلیات دارد. تجلیات با یکدیگر متفاوت هستند که در زمان تنزل در مراتب وجود این تفاوتها بر حسب نشأتهای مختلف متنزل میشوند تا در عالم ناسوت این تفاوتها در زن و مرد و همچنین جسم و روحیات آنها ظهور پیدا کند.
از منظره عرفانی جهانهای بالاتر، حقایقی محسوب میشوند که سایه آنها در جهانهای پایینتر منعکس شده است. تشبیه عالم باطن به آفتاب و عالم ظاهر به عکس یا سایه، در ادبیات عرفانی تشبیه بسیار معناداری در نظام تجلیات است. در منظر عرفانی، خداوند نور آسمانها و زمین است: «الله نور السموات و الارض». تجلیات نوریه او تمام هستی را روشن کرده است. پرتو آفتاب از مبداء خورشید فاصله میگیرد و پایین میآید و طی مراتبی تنزل کرده و به مرور ضعیف میشود، بدون اینکه این پرتو از مبداء صدور تا مقصد نزول پاره شده یا خللی در آن ایجاد شود. نور وجود به همین شکل بدون تجافی تنزل پیدا میکند. (طباطبایی، 1362، ص 17 و 18)
قابل توجه است که موضوع تجلی در کتاب عارفان به طور مفصل مطرح شده است و جناب ملاصدرا هم در جلد دوم اسفار به آن اشاره کرده است. (ملاصدرا، ج 2، ص 287 و 291)
طبق نظام تجلیات الهی، تمام انواع و نقش و نگارها تجلی یک نور واحد هستند و همه مانند هفت رنگ رنگینکمان محسوب میشوند که از شکست پرتوهای متفاوت یک نور به وجود آمدهاند. هفت رنگ هر کدام به جای خود مینشیند و از ترکیب این رنگها، جهانی زیبا و تماشایی ایجاد میشود. عارف به یک جلوه قائل است و به نام وجود منبسط، اثراتی که حکیم قائل است از نظر عارف از لوازم وجود منبسط است.
زن و مرد و تقابلی که میان آنها به دلیل جنسی با یکدیگر وجود دارد، از پرتو نورهایی هستند که در نظام تجلیات ایجاد شده است. نور وجود در حوزه تعینات زنانه به رنگی و در حوزه تعینات مردانه به رنگ دیگری بازتابش مییابد.
اگر بتوان میان رنگهای نور سفید به لحاظ ارزشمندی ذاتی تفاوت قائل شد، شاید بتوان میان بازتابش این نورها هم تفاوتهایی قائل شد.
در نظام تجلیات حتماً میان جلوه وجودی زن و مرد تفاوتهای بازتابش وجود دارد. ولی مهم این است که ارزشمندی هر کدام از این بازتابشها در حوزه خاصی پیدا میشود و به طور کلی نمیتوان حکم کرد که کدام یک از این دو بر دیگری برتری دارد.
ارتباط جنسیت زنانه با جمال الهی
بر اساس مبانی عرفانی در تمام موجودات، تجلی جمال و جلال الهی وجود دارد و غلبه نور جلال بر جمال یا نور جمال بر جلال است که موجب میشود برخی آیت لطف و جمال و برخی آیت جلال و عظمت الهی باشند. (سبزواری، 1372، ص 137 و 152)
در چنین فضایی نگرش به موضوع جنسیت افقهای عرفانی در حل این معما باز میکند. انسان پرتو وجود خداوند است و نور الهی در آیینه وجود او بهطور تام و تمام تابیده است، اما این نور وقتی به آینه تعینات جنسیتی میرسد، به نوعی بازتابش دارد. در جنسیت زنانه نور الهی به صورتی ظاهر میشود که برآیند مجموعه انعکاسها این نور با مقتضیات صفات جمال سازگاری بیشتری دارد. بازتابش این نور در قالب تعین جنسیت مردانه نیز به گونهای است که برآیند مجموع آن با صفات جلال توافق بیشتری دارد.
محیالدین ابن عربی در رساله جلال و جمال این مطلب را به بعضی از عارفان نسبت میدهد که: جمال چیزی است که مواجهه و مشاهده آن، انس و انبساط میبخشد و جلال امری است که از آن هیبت و شکوه تداعی میشود. (ابن عربی، 1361، ص 3)
در احادیث و روایات اسلامی هم به تفاوت ظهور جلال و جمال در آینه وجود زن و مرد اشاره شده است. حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در این باره فرمودهاند: «عقول النساء فی جمالهن و جمال الرجال فی عقولهم.» (امالی شیخ صدوق، مجلس چهارم)
بنابراین شاید بتوان در تحلیل جنسیتی در نظام انوار جمال و جلال، این چنین ارزیابی کرد که: حقیقت زن و مرد یک حقیقت و نور واحد است که بازتابش آن در وجود زن با مرد تفاوت دارد. در عرفان ثابت شده است که هر جا نور جمال هویدایی بیشتری داشته باشد، انوار جلال تحت ساتریت آن محفوظ است. به تعبیر دیگر در باطن هر جمالی، جلال و در باطن هر جلالی، جمالی است.
بنابراین تفاوت حقیقی آیت جمال یا جلال بودن به نوع بازتابش و انعکاس برمیگردد و مربوط به ماهیت، هویت و حقیقت نور نیست.
جلوه بیشتر زنان در مظهریت الهی
از نظر بعضی از عرفا، زن و مرد هر دو مظهر خداوند هستند، اما زن از جهاتی در مظهریت الهی تابندگی بیشتری دارد. تبیین عرفانی این مطلب را تحلیل میکنیم.
تمام عالم وجود از بالاترین مرحله تا پایینترین مرتبه آن، ارتباط واحدی با هم دارند و تمام ذرات کائنات با یکدیگر مرتبط هستند و با همه کثرت و تفصیل ظاهری موجود میان اشیا در عالم خارج، تمام آنها در باطن عالم یکی هستند و وحدت دارند. (صدرالدین شیرازی، 5 و 359)
هر چند که ذات، بسیط است و همین ذات بسیط تجلی میکند. اما هر یک از مجالی یکی از اوصاف و اسمای الهی را نشان میدهد، نه اینکه او با یکی از اوصاف و ظهور کند. چراکه متجلی با تمام نامها و اسماء ظهور کرده است، اما گیرنده تجلی یکی از اوصاف را بر حسب عین ثابت خود نشان میدهد.
تفاوتهای تکوینی زن و مرد در یک نگاه توحیدی ناشی از یک مبداء واحد و به منظور وصول به یک غایت واحد و در یک سیستم به هم مرتبط واحد متحقق میشوند و راز این تفاوتها در قوس صعود این است که زن و مرد بتوانند مکمل وجود یکدیگر بوده و در مدار تکامل انسانی به سوی خدای یکتا بازگردند.
از این دیدگاه انسانها مظهر خدای واحد هستند و ارتقای معنوی در نظام مظهریت بر این اساس است که کدام یک از انسانها بهتر میتواند آینه الهی باشد. موضوع این است که سخن از مظهریت هم در قوس نزول مطرح میشود و هم در قوس صعود.
همان طور که آفتاب از یک مبداء نور تجلی و ظهور کرده است، جهان هستی هم به مثابه آفتاب از یک مبداء هستی تجلی و ظهور پیدا کرده است. (شیرازی 1360 ص 47)
در این نوع جهانبینی و نگرش عارفانه، هر نوری که بتواند با زبان تکوین خود از مبداء نور بیشتر حکایت کند، ارزشمندی ذاتی بیشتری دارد و معنویت بیشتری کسب خواهد کرد.
انتهای پیام/